Wij streven ernaar om bestellingen van algemene kantoorartikelen die op maandag tot en met vrijdag vóór 16.30 uur worden geplaatst, de volgende werkdag te leveren. De levertijd van notarisspecifieke artikelen bedraagt 3-5 werkdagen. Voor notarieel aktepapier geldt een levertermijn van 1 werkdag indien u op werkdagen vóór 15:00 uur uw bestelling plaatst. Let op s.v.p.: bestellingen t/m 24 pakken die op vrijdag binnenkomen, worden op dinsdag geleverd. Bestellingen groter dan 24 pakken worden op maandag aangeboden.
Uw bestelling kantoorartikelen wordt verzonden met DHL. Grote artikelen worden geleverd door De Klok Logistics. U wordt verzocht te tekenen voor ontvangst. Mocht er onverhoopt geen gehoor zijn op het afleveradres, dan laat de bezorger een kaartje voor u achter met daarop het telefoonnummer van DHL. U kunt vervolgens telefonisch een nieuw bezorgmoment afspreken of aangeven dat u het pakket af wenst te halen bij het dichtstbijzijnde depot. Indien u geen contact opneemt met DHL, wordt uw zending de eerstvolgende werkdag (uitgezonderd feestdagen) opnieuw aangeboden.
Uw bestelling notarieel aktepapier t/m 24 pakken wordt verzonden met PostNL. Grote bestellingen worden met Houtman Transport bezorgd.
Let op: het is niet mogelijk om een postbusadres of een adres buiten Nederland als leveradres op te geven.
Ja, dat kan. Bij Mijn account -> Adresboek -> Afleveradressen toevoegen kunt u meerdere afleveradressen toevoegen.