Alle assortimenten
Klantenservice Accountgegevens

Hoe is mijn account aangemaakt?

Om het online bestellen voor KNB leden zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, is een aantal registratiegegevens alvast ingevoerd. U wordt vriendelijk verzocht deze bij de eerste keer inloggen zorgvuldig te controleren. U vindt deze bij “Mijn account”.

Kan ik mijn inlognaam wijzigen?

Wij hanteren uw e-mailadres als inlognaam. Wilt u hier een ander e-mailadres voor gebruiken? Ga dan naar Mijn account -> Persoonlijke instellingen -> E-mailadres aanpassen.

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Ja, u kunt te allen tijde uw wachtwoord wijzigen. Ga hiervoor naar Mijn account -> Persoonlijke instellingen -> Verander wachtwoord.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, ga hiervoor naar Mijn account -> Adresboek -> Afleveradres toevoegen. Als u uitsluitend een adres heeft staan bij Factuuradres, wordt de zending automatisch daar geleverd.

Blijven de gegevens van mijn orders bewaard?

Ja, u vindt deze bij Mijn account -> Bestellingen -> Bestelgeschiedenis.